new-maroc
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

new-maroc

مشاكل و حلول - تعرف - صداقات - دردشة

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

ندمانة على حبي

كاتب الموضوعرسالة
sondos
زائر

ندمانة على حبي Empty
مُساهمةموضوع: ندمانة على حبي   ندمانة على حبي I_icon_minitimeالسبت مايو 15, 2010 7:04 am

انا مش عارفة اعمل ايه انا بحب شخص وبحبه بجد ومش متخيلة حياتي من غيره بحس انه لو سابني اموت بس حاسة الشخص اللي انا حبيته اتغير كتير او زي ماهو بس ظهرت فيه حاجات كتير ماكنتش اعرفها قبل ما احبه ولو كنت اعرفها ماكنتش حبيته ولا عبرته اصلااااا
بس دلوقتي انا بحبه موووووووووت وعلاقتنا ببعض قوية اوي ومش متخيلة اني ممكن اخسره
بس انا تعبت و زهقت من تحكماته المملة واتخنقت خلاص بس مش قادرة ابعد عنه
بس كرهت نفسي من كتر ما اتنازلت عن حجات كتيييييييير وحاسة اني بسببه بخسر كل حاجة بخسر اصحابي بخسر ضحكتي و روحي الخفيفة حاسة اني بقيت واحدة تانية الناس بتنفر منها من كتر الملل والكآبة وكمان عشان هو بيبعدني عن كل الناس بدافع الغيرة لدرجة انه بيغير من اعز صديقاتي وبيقولي ماتسلميش عليها بحرارة
نفسي انساه وارجع لنفسي انا بقيت مش عارفة نفسي وكمان بحبه ومش قادرة ابعد عنه تعبي وانا جنبه اهون بكتييييييييير من نار البعد عنه
حاولت كتيييير اغيره اخليه يفك شوية لكن فشلت عايز يحبسني في مكان ماحدش يشوفني غيره
مع العلم اني مش جميلة ولا فاتنة انا واحدة عادية جدا ويمكن كمان اقل من العادي
حاسة ان ثقتي بنفسي اتهزت كتيييييييييير
مش عارفة اعمل ايه؟؟ بجد مش قادرة ابعد عنه حاولن كتييييييييير لكن فشلت
عايزة حل
Adriano
عضو جديد
عضو جديد

المساهمات : 3

ندمانة على حبي Empty
مُساهمةموضوع: الحل بسيط ولكن راجع ليكى    ندمانة على حبي I_icon_minitimeالثلاثاء ديسمبر 21, 2010 8:40 pm

بصى موضوع انك جميله او مش جميله دى اخر حاجه ممكن تتكلمى فيها فى الحب المهم اقولك على الحل وممكن انتى متعمليش بيه بس هو ده الحل الصحيح
بصى يا ستى انتى بكل بساطه لو هو بيحكم عليك فى حاجه غلط او حاجه فى حكم الاصول انها غلط اوى اى حاجه مشبابها لكلام ده امتنعى عنها وقوليلو انك مستعده تعملى اى حاجه وكل حاجه فى الدنيا علشانه حتى لو هى غلط بس لما تبقى مراته وفى بيته اما انك لسه مش مرتبطه بيه رسمى حاولى انك تعملى معاه حدود وخصوصا شوف هو ايه اكتر حاجه بيحبها فيكى او فى علاقتكم ببعض وحاولى انك تعملى حدود على الحاجه دى لانى دايما الممنوع مرغوب هو لما يلقى انك فى حدود على الحاجه اللى مكنش فيها حدود هيحاول يرديكى باكتر من طريقه علشان يلاقى الحاجه دى سعتها انتى تشوفى الطريقه اللى انتى عايزه تعيشى معاه بيها من غير ما تحسى انك بقيتى تعيسه وفى نفس الواقت متنسيش انه هو الراجل يعنى مش تتحكمى انتى
اتمنى انى اكون قدرت اساعدك

ندمانة على حبي
صفحة 1 من اصل 1