new-maroc
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

new-maroc

مشاكل و حلول - تعرف - صداقات - دردشة

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

انا بحب واحد وبمووووت فية بس هو عايزني اقول حاضر وبس هو زعلن مني انا عايزة اصلحو مقدر ابعد عنة انا بقولة كلام يزعلة بس مش قصدى بس هو مش عايز يفهم كدة اعمل اة هو عندة 14 سنة وانا عندي 14 سنة وعلي فكرة بيزعل بسرعة حد يرد علية ضروري ونبي

كاتب الموضوعرسالة
ريم
زائر

انا بحب واحد وبمووووت فية بس هو عايزني اقول حاضر وبس هو زعلن مني انا عايزة اصلحو مقدر ابعد عنة انا بقولة كلام يزعلة بس مش قصدى بس هو مش  عايز يفهم كدة اعمل اة هو عندة 14 سنة  وانا عندي 14 سنة  وعلي فكرة بيزعل بسرعة حد يرد علية ضروري ونبي  Empty
مُساهمةموضوع: انا بحب واحد وبمووووت فية بس هو عايزني اقول حاضر وبس هو زعلن مني انا عايزة اصلحو مقدر ابعد عنة انا بقولة كلام يزعلة بس مش قصدى بس هو مش عايز يفهم كدة اعمل اة هو عندة 14 سنة وانا عندي 14 سنة وعلي فكرة بيزعل بسرعة حد يرد علية ضروري ونبي    انا بحب واحد وبمووووت فية بس هو عايزني اقول حاضر وبس هو زعلن مني انا عايزة اصلحو مقدر ابعد عنة انا بقولة كلام يزعلة بس مش قصدى بس هو مش  عايز يفهم كدة اعمل اة هو عندة 14 سنة  وانا عندي 14 سنة  وعلي فكرة بيزعل بسرعة حد يرد علية ضروري ونبي  I_icon_minitimeالأربعاء يوليو 20, 2011 6:25 am

Crying or Very sad / Sad
N
زائر

انا بحب واحد وبمووووت فية بس هو عايزني اقول حاضر وبس هو زعلن مني انا عايزة اصلحو مقدر ابعد عنة انا بقولة كلام يزعلة بس مش قصدى بس هو مش  عايز يفهم كدة اعمل اة هو عندة 14 سنة  وانا عندي 14 سنة  وعلي فكرة بيزعل بسرعة حد يرد علية ضروري ونبي  Empty
مُساهمةموضوع: ؟   انا بحب واحد وبمووووت فية بس هو عايزني اقول حاضر وبس هو زعلن مني انا عايزة اصلحو مقدر ابعد عنة انا بقولة كلام يزعلة بس مش قصدى بس هو مش  عايز يفهم كدة اعمل اة هو عندة 14 سنة  وانا عندي 14 سنة  وعلي فكرة بيزعل بسرعة حد يرد علية ضروري ونبي  I_icon_minitimeالسبت يوليو 23, 2011 3:25 pm

يابنتى انتى اصلا لسة صغيره على كده وبعدين فهمى انك بردو قبل لما تقولى حاضر لازم تكونى مقتنعة بس ده بعد لما تصلحية وتصلحية ازاى يعنى اية قوليلو سورى مكنش قصدى وكده عادى يعنى وبقى قولى عملتى اية
Very Happy
ملك
زائر

مُساهمةموضوع: حب مينفعش   انا بحب واحد وبمووووت فية بس هو عايزني اقول حاضر وبس هو زعلن مني انا عايزة اصلحو مقدر ابعد عنة انا بقولة كلام يزعلة بس مش قصدى بس هو مش  عايز يفهم كدة اعمل اة هو عندة 14 سنة  وانا عندي 14 سنة  وعلي فكرة بيزعل بسرعة حد يرد علية ضروري ونبي  I_icon_minitimeالأحد يوليو 24, 2011 3:02 pm

Embarassed مينفعش اصلا تحبى واحد قدك بس لو انتى شايفة ان اهلك ممكن يوافقو علية عادى بس فعلا لازم تكونى مقتنعة باى حاجة بتعملية لان ممكن تكون غلط بس بالنسبالة صح وممكن توصلى لحجات مكنتيش تتوقعيها بس قبل كل دة لازم تتاكدى انة بيحبك بجد

انا بحب واحد وبمووووت فية بس هو عايزني اقول حاضر وبس هو زعلن مني انا عايزة اصلحو مقدر ابعد عنة انا بقولة كلام يزعلة بس مش قصدى بس هو مش عايز يفهم كدة اعمل اة هو عندة 14 سنة وانا عندي 14 سنة وعلي فكرة بيزعل بسرعة حد يرد علية ضروري ونبي
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-