new-maroc
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

new-maroc

مشاكل و حلول - تعرف - صداقات - دردشة

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

حب بلا امل

كاتب الموضوعرسالة
ملك
زائر

حب بلا امل Empty
مُساهمةموضوع: حب بلا امل   حب بلا امل I_icon_minitimeالخميس يوليو 07, 2011 8:39 pm

Crying or Very sad انا بحب واحد وهوة بيحبنى بس كان حصل مشاكل من الاهل وهوة جة بعد المشاكل وقبلها اتقدملى بس اترفض وانا كلمتة النهاردة اول مكالمة بعد الا حصل بس مش عارفة استمر ولا لا عشان انا خايفة خالص من اهلى عشان ميحصلش مشاكل تانى ويضيقوة مش عارفة اعمل اية ياريت احد يقلى حل
N
زائر

حب بلا امل Empty
مُساهمةموضوع: ؟   حب بلا امل I_icon_minitimeالأحد يوليو 24, 2011 10:03 am

لو بتحبى طبعا متتخليش عنو من غير متسالى وحولو تقنعو اهلك وشوفو هما رافضين لية وكده وربنا معاكو king
ملك
زائر

حب بلا امل Empty
مُساهمةموضوع: رد على n   حب بلا امل I_icon_minitimeالأحد يوليو 24, 2011 2:51 pm

Neutral اهلى شايفين انة مش مناسب عشان بعد ما ولدة توفى مامتة اتجوزت ومش قاعدة معاهم على طول فاماما شايفة انهم كدة عائلة مفككة وانة مش هيحافظ علية وخصوصا ان ماما الا مربيانة بعد ما والدى توفى وكمان مفيش ليا اخ فهيا كل حاجة فى حياتى وانا كمان اخر العنقود الصغيرة يعنى وماعتش مع والدى كتير فعشان كدة انا اكتلر واحدة بتخاف علية عن اخواتى التانين وخصوصا بعد مجوزتهم ومعتش غيرى
ملك
زائر

حب بلا امل Empty
مُساهمةموضوع: رد على n   حب بلا امل I_icon_minitimeالأحد يوليو 24, 2011 2:51 pm

Neutral اهلى شايفين انة مش مناسب عشان بعد ما ولدة توفى مامتة اتجوزت ومش قاعدة معاهم على طول فاماما شايفة انهم كدة عائلة مفككة وانة مش هيحافظ علية وخصوصا ان ماما الا مربيانة بعد ما والدى توفى وكمان مفيش ليا اخ فهيا كل حاجة فى حياتى وانا كمان اخر العنقود الصغيرة يعنى وماعتش مع والدى كتير فعشان كدة انا اكتلر واحدة بتخاف علية عن اخواتى التانين وخصوصا بعد مجوزتهم ومعتش غيرى

حب بلا امل
صفحة 1 من اصل 1